Monday, August 15, 2011

changed plan


photo: me and rex :)

Hoi hoi!
Had ik me net zo verheugd op een geweldige dag in Amsterdam, de Noordermarkt, de vele vintage winkeltjes, de bergen tassen waarmee ik thuis zou komen... Ik zag mezelf zelfs al helemaal lopen met die leuke laarsjes van de ZARA aan me voeten! EN DAN GAAN WE NIET!! Nee, nog erger: in plaats van heerlijk shoppen in Amsterdam eindigde ik vandaag THUIS ( en jaja nu komt 'ie) BOEKEN KAFTEND!! Reden? M'n moeder moest nog te veel doen ("wat dan, mam?" "nou stofzuigen, verfen, opruimen").
Tsja, ik had eerlijk gezegd best wel medelijden met mezelf. Op het moment dat ik dacht dat ik vandaag echt gedoemd was tot non-stop boeken kaften, belde gelukkig mijn lieve beste vriendin me om me vervolgens te bevrijden van mijn lijden. Binnen drie kwartier stond ze voor mijn deur en hebben we, onder het genot van een kopje thee en heerlijke chocolade koekjes, lekker bij gekletst in het zonnetje.  
Nu gaan we waarschijnlijk volgende week maandag alsnog naar Amsterdam. Hopelijk kan m'n zus dan ook mee (m'n zus is net als ik een grote vintage liefhebber) en hoeft m'n moeder niet weer te stofzuigen, of de wc schoon te maken of wat dan ook! 

Hi guys!
I've got very sad news; I didn't go to Amsterdam today!! My mom didn't want to go because of a lot of things she still had to do at home (like painting walls and cleaning). I was very upset (as you can understand), and ended up with covering (is this a word?) my schoolbooks (giving my schoolbooks a cover). I really hate doing that, it's a very depressive job. Fortunately, my lovely best friend called me at the perfect moment (telepathy?) and asked me if she could come to my home. Ofcourse I said yes and within 3/4 of an hour she was standing in front of my door. We had a cup of tea (with cookies!) and talked, while we were sitting in the lovely sun.
Next monday we will probably go to Amsterdam (if my mom doesn't have to clean again haha). Hopefully my sister can join us aswell next week, because she's (just as me) a big vintage fan!

x

3 comments:

  1. cute foto! hihi en leuk blog heb je!
    zullen we elkaar volgen?
    liefs, beautyismybreakfast.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ohh dankjewel :D! Ja is goed! ik ga gelijk even op jou blog kijken !:D

    ReplyDelete
  3. dankjewel! Ik volg jou nu ook! liefs

    ReplyDelete