Monday, August 1, 2011

Italian vibe






photos: by me

Vanochtend wakker geworden onder het genot van een drilboor bij buurmanlief en een krijsende baby uit een van de tuinen aangrenzend aan de onze. Daarom alleen al mis ik Italië, waar je 's ochtends werd gewekt door een aantal fluitende vogeltjes. Zucht. Ik mis het weer, de knal blauwe zee, de vriendelijke mensen, het "no worries" sfeertje..héérlijk! Om de pizza's natuurlijk niet te vergeten! Hihi, ik heb nog nooit zoveel pizza's in drie weken gegeten! Rome is ook echt een betoverende stad, overal waar je kijkt zie je mooie gebouwen, gezellige winkelstraatjes, restaurantjes.. zeker een aanrader!
Waar zijn jullie naartoe geweest op vakantie? (hallo, is daar iemand? echo echo haha!)
Als er iemand is die heel toevallig dit leest, laat dan een berichtje achter, vind ik leuk :)
x

Oh, I really want to go back to Italy! I miss the weather, the sea, the lovely people and the relaxed atmosphere! (oh and ofcourse the pizza!)
Where did you guys go on holiday? (anyone? hello..? haha)
If there is someone who reads this, please leave a comment :)
x

No comments:

Post a Comment