Friday, February 24, 2012

Birthday cakes and lovely people




Vandaag is mijn verjaardag, whoeepiee! Ondanks het een enorme pech dag was en ik onder andere de huissleutels vergat waardoor ik niet naar binnen kon toen ik terug van school kwam en hete thee over m'n benen gooide, heb ik een onwijs leuke dag! Het hele huis is versierd met vlaggetjes, ballonnen, slingers, en daar word ik toch zó vrolijk van :)
Oei, ik moet me nu maar eens gaan klaar maken, want we gaan zo meteen uit eten, bij een heerlijke pizzeria.. Jippie!  Mijn dag kan niet meer stuk! Wat zeg ik? Mijn week! We hebben namelijk VAKANTIEEEE! 
Ik wens jullie ook nog een geweldige avond toe! En voor de lucky bastards onder ons: ook een heerlijke vakantie, geniet er van!
x

Today it's my birthday, whoeepiee! Although a lot of things went wrong today, like forgetting my keys of our house and getting boiling water over my legs, I'm having a lovely time! The house is decorated with beautiful flags and balloons, which make me instantly happy!
Oeps, I have to hurry! I have to put on some nice clothes because we are going out for dinner (to a lovely pizzeria in the city).
I wish you all a wonderful evening, and for the ones who have a holiday (just like me) : ENJOY !! :)
x

No comments:

Post a Comment