Friday, March 2, 2012

outfit alert!





Hat H&M, trousers the Sting, blouse Bershka, necklace the Sting

Hij had ietwat vertraging, maar hier is 'ie dan, de beloofde outfit post! In het echt is de broek wel wat feller van kleur, nu lijkt hij een beetje grauw. De tweedehands winkel aka 'De Pelgrimshoeve' in Zoetermeer was trouwens geweldig! Niks was minder waar, het was er echt gigantisch! Een soort IKEA voor tweedehands spullen :)! Voor alles waren er verschillende afdelingen: kleding, sieraden, potten & pannen, tassen, schoenen, lampen, platen, tsja en zo kan ik nog wel even door gaan! We zijn dan ook helemaal geslaagd! Zwaar beladen kwamen we naar 3 uur de winkel weer uit. Ik heb 2 jasjes, 4 sjaaltjes, een hoop armbanden, een portomonee, ouderwetse sleutelhangers, plaat met een mooie hoes voor aan m'n muur, koeien lampjes (ja, hahaha je leest het goed: KOEIEN lampjes, ik vond ze zo vreemd en daarom eigenlijk ook wel weer hilarisch, dat ik ze niet kon laten liggen!) en een schilderij van de Mona Lisa in een vreselijke lijst! En voor dit alles bij elkaar heb ik minder dan 20/25 euro betaald! De Pelgrimshoeve is zeker een aanrader, het enige nadeel is dat hij alleen op dinsdag van 15:00 to 21:00 open is en 1 x per maand op zaterdag.
Gisteren heb ik met mijn moeder nog eventjes in de Delft geshopt. De buit: 2 jurken van Jane Norman in de uitverkoop bij de V&D. Normaal koop ik nooit mijn kleding bij de V&D, maar toen ik deze twee jurken toevallig zag, was ik op slag verliefd! (foto's volgen snel!) Vandaag ben ik begonnen met het naaien van een knuffel. Ik ben echter al weer snel gestopt, omdat m'n lieftallige naaimachine niet bepaald mee wilde werken. Frustrerend! Om nog iets nuttigs te doen, ben ik net maar aan m'n wiskunde begonnen. Maar het vooruitzicht dat ik nog 30 sommen achterloop werkt ook niet erg motiverend. Zucht.
Nou luitjes, ik peer 'm maar weer, die wiskunde sommen roepen :(!
Have a nice evening!
x

It took some time, but here they are, the photos of me wearing my new clothes! 
The thriftstore was absolutely amazing, by the way! It was huuuuge, enormously huge! They had a lot of different departments, like a department for the clothes, shoes, bags, shoes, pottery, music records, etc. etc.!
My sister, mom and I bought lots of nice things. I bought two jackets, four scarves, a purse,  lots of bracelets, key rings, cute lights with cows, yes COW lights, haha! I needed to have it because of its strangeness (don't worry you will understand it when you see the picture of it!;)) and a painting of the famous Mona Lisa in a very ugly frame! Yesterday I did some shopping with my mom in the close-by city Delft. I bought two lovely dresses, which I will show you soon! Today I started sewing my own bird doll, but after 2 hours I quitted, my sewingmachine didn't do what it was supposed to do! Now I'm making mathematics exercises, which is extremely boring and not very motivating 'cause I'm 30 questions behind! :( But I have to go on, otherwise I will not make it before the holiday ends, haha!!
Have a lovely evening!
x

No comments:

Post a Comment