Wednesday, July 10, 2013

Lying in the morning sun





Slapen, eten, zonnen, slapen, eten, hond uitlaten (whoaah lichaamsbeweging!), slapen, slapen, slapen.. Zie hier een beknopte samenvatting van mijn huidige leventje. Ik ben 18, geslaagd voor mijn VWO, heb een oceaan aan vrije tijd voor me en ja.. wat doe ik er mee? NIKS. Maar hé, ik ben geslaagd en heb m'n examen op zak, een goed excuus voor al dit gelapzwans niet waar?
Toch begint al dat niks doen aan me te vreten, ik moet iets te doen hebben wil ik niet het idee hebben dat ik kostbare tijd verdoe. De tijd gaat al zo eng snel, dan kun je maar beter van elke seconde iets leuks maken! Ik moet zeggen dat ik mij momenteel een beetje in een zwartgat bevind. Dingen waar ik al een jaar naar uitkeek (lees: Pinkpop, een examenreis naar een surf kamp in Portugal en een tripje naar Berlijn) behoren alweer tot de verleden tijd en dit maakt me een beetje treurig. Dus heb ik besloten om vanaf vandaag elke dag iets te tekenen, een DIY te maken, of iets anders leuks te doen en natuurlijk zal ik er dan over bloggen!
Hoe zit het met jullie, ook al vakantie? Nog ideetjes om je vrije tijd leuk te benutten? Alle tips zijn welkom!
x

No comments:

Post a Comment