Wednesday, July 10, 2013

Mijn afgelopen weken in een vogelvlucht

De afgelopen 6 weken gingen van absolute dieptepunten (examenstress) naar ultieme hoogtepunten (horen dat je geslaagd bent, feestjes, reisjes, festivals). Het waren hectische en spannende weken, waar ik met een glimlach van oor tot oor aan terug denk en daarom leek het mij leuk om er een photo diary blog aan te wijden :-) Aanschouw!



Studie ontwijkend gedrag...NOOIT van gehoord!


Gelukkig was daar dan altijd nog mijn partner-in-crime, die me
even een luchtje liet scheppen tussen het leren door

en met mijn andere partner-in-crime dronk ik koffie, VEEL koffie,
terwijl we alleen maar konden jammeren hoe zwaar we het wel
niet hadden.

Jezelf moed inspreken..

Wanhopig op zoek naar geluk voor de examens (verder ben ik
totaal niet bijgelovig hoor..kuch)

En dan komt het moment dat het allemaal voorbij is en je ineens
geslaagd bent!

Whieeeeeeeeee..we did it!


en dan kan het goede leven beginnen, om te beginnen was daar:
Pinkpop!!




Gevolgd door onze fantastische examenreis, surfen in Portugal!

en als klap op de vuurpijl ging ik met mijn moeder en zus naar
Berlijn!

Het was FANTASTISCH! Wat een geweldige stad! Ik zal nog
wel een aparte post maken met alle ins en outs!

Zo, dat waren mijn afgelopen paar weken wel zo'n beetje! Nu ga ik me maar eens aan mijn goede voornemen van m'n vorige post houden en een beetje actie ondernemen (ik zal maar niet zeggen dat ik nog steeds in m'n pyjama zit).
Fijne woensdag!
x








No comments:

Post a Comment